Conditiile returului:
Pentru a returna un produs :
1. Va rugam sa ne trimiteti email la comenzi@bradului.ro cu numarul comenzii,numarul facturii,si detalierea problemei.
2. Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil telefonic sau pe email
3. Vom trimite un curier la dvs pentru a prelua coletul,sau daca va este mai usor veti expedia dvs produsul doar prin Cargus sau Fancourier.
Detalii retur
1. Produsele defecte in perioada de garantie se returneaza insotite in mod obligatoriu de factura de achizitie, dovada platii acesteia, documentele si accesoriile impreuna cu care au fost livrate si certificatul de garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului catre vanzator si pana la data repararii sau inlocuirii acestuia.
2. Repararea sau inlocuirea produselor identificate conform facturii de achizitie si probate ca fiind neconforme se va realiza de catre vanzator la sediul acestuia si exclusiv pe propria cheltuiala (inclusiv transport), in termen de maxim 15 zile calendaristice incepand de la momentul la care cumparatorul a predat vanzatorului produsul pe baza unui proces verbal de predare-primire semnat de catre ambele parti. Daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit, societatea va rambursa consumatorului contravaloarea produsului in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului la sediul vanzatorului.
3. Deteriorarile precum: zgarieturi, pete, rupturi, defectiuni de natura mecanica ce nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului la momentul receptionarii produselor de catre consumator, in vederea acordarii garantiei, nu sunt ulterior acoperite de garantie.
4. In situatia in care se invoca existenta unor vicii ascunse ale produsului, termenul de 15 zile stabilit pentru repararea sau inlocuirea produsului curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
5. In situatia in care solicitarea de garantie se dovedeste a fi neintemeiata, costurile aferente verificarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse vor fi suportate de cumparator (transport, manipulare, manopera etc).
Exonerarea de la obligatia de garantie opereaza in urmatoarele situatii:
1. Cumparatorul a comandat un produs gresit;
2. Cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie impreuna cu factura si/sau chitanta/dovada de plata a produselor;
3. Produsele prezinta o uzura normala datorata functionarii;
4. Produsele prezinta defecte fizice, ulterioare achizitionarii, precum: zgarieturi, lovituri, fisuri, ciobiri, indoituri, piese/componente arse, plesnite etc, etichete sau sigilii de garantie rupte, deteriorate, indepartate, modificate, produse utilizate in mod inadecvat (tensiune de alimentare necorespunzatoare, variatii mari de temperatura si/sau presiune), socuri mecanice, manipulare incorecta, surse defecte, priza fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor.
5. Interventiile neautorizate asupra produselor, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare precum si utilizarea acestora in alte conditii decat cele pentru care au fost concepute.
6. Seria/marcajul/codul de identificare al produselor a fost sters sau prezinta marcari sau stantari artizanale.
7. Deteriorarea sau distrugerea produselor din culpa consumatorului datorita contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura, depozitare/pastrare/utilizare necorespunzatoare, folosirea anormala, suprasolicitare si neglijenta.
8.
Garantia se acorda nominal cumparatorului, vanzatorul nefiind raspunzator in fata tertilor.
Cu deosebit respect
Oprea Stefan Ovidiu
SC MOST WANTED PARTS SRL
www.bradului.ro