Conditiile garantiei :
Termenul de garantie este specificat in detaliile fiecarui produs.
Criteriile pentru a beneficia de garantie sunt urmatoarele:
1. Va rugam sa ne trimiteti email la comenzi@bradului.ro cu numarul comenzii,numarul facturii,si detalierea problemei.
2. Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil telefonic sau pe email
3. Vom trimite un curier la dvs pentru a prelua coletul,sau daca va este mai usor veti expedia dvs produsul doar prin Cargus sau Fancourier.
Detalii Garantie
1. Prezentul Certificat de garantie (in cele ce urmeaza denumit generic Certificat) are rolul de a asigura cu privire la respectarea de catre subscrisa SC MOST WANTED PARTS SRL a tuturor normelor legale interne si internationale ce sunt incidente procesului de comercializare a bunurilor, in conditii de profesionalism, responsabilitate si diligenta fata de beneficiarul cumparator care este informat complet, corect si precis in legatura cu drepturile si obligatiile minime pe care si le asuma precum si in legatura cu situatiile ce limiteaza si/sau exclud obligatia de garantie si, cel mai important, in legatura cu caracteristicile esentiale ale produselor si modalitatea de despagubire in cazul unor pagube.
2. Prezentul Certificat este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003, ale OG nr. 21/1992 si se completeaza cu prevederile acestor norme in toate situatiile in care continutul sau nu distinge cu privire la o situatie specifica.
3. Drepturile consumatorului nu sunt limitate si nici afectate de garantia oferita de vanzator.
4. Garantia implica asumarea obligatiei de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat in situatia in care se probeaza lipsa de conformitate si/sau vicii ascunse ale produselor – vicii existente la momentul la care produsele au fost livrate, iar in situatia in care acest lucru nu este posibil, de restituire a preţului plătit de cumparator. Obligatia de a repara sau de a inlocui produsul nu poate genera costuri disproportionale in comparatie cu alte masuri reparatorii in sensul dat de prevederile legii nr. 449/2003, caz in care vanzatorul poate opta pentru restituirea pretului de achizitie.
5.Garantia produselor comercializate de subscrisa este de *afisat in dreptului fiecarui produs, de la data la care cumparatorul intra in posesia produsului, sub rezerva de a se respecta conditiile de utilizare, intretinere, depozitare, manipulare si transport.
6.Durata medie de utilizare a produselor comercializate de vanzator este de 12 luni.
7. Produsele defecte in perioada de garantie se returneaza insotite in mod obligatoriu de factura de achizitie, dovada platii acesteia, documentele si accesoriile impreuna cu care au fost livrate si certificatul de garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului catre vanzator si pana la data repararii sau inlocuirii acestuia.
8. Repararea sau inlocuirea produselor identificate conform facturii de achizitie si probate ca fiind neconforme se va realiza de catre vanzator la sediul acestuia si exclusiv pe propria cheltuiala (inclusiv transport), in termen de maxim 15 zile calendaristice incepand de la momentul la care cumparatorul a predat vanzatorului produsul pe baza unui proces verbal de predare-primire semnat de catre ambele parti. Daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit, societatea va rambursa consumatorului contravaloarea produsului in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului la sediul vanzatorului.
9. Deteriorarile precum: zgarieturi, pete, rupturi, defectiuni de natura mecanica ce nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului la momentul receptionarii produselor de catre consumator, in vederea acordarii garantiei, nu sunt ulterior acoperite de garantie.
10. In situatia in care se invoca existenta unor vicii ascunse ale produsului, termenul de 15 zile stabilit pentru repararea sau inlocuirea produsului curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
11. In situatia in care solicitarea de garantie se dovedeste a fi neintemeiata, costurile aferente verificarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse vor fi suportate de cumparator (transport, manipulare, manopera etc).
Exonerarea de la obligatia de garantie opereaza in urmatoarele situatii:
1. Cumparatorul a comandat un produs gresit;
2. Cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie impreuna cu factura si/sau chitanta/dovada de plata a produselor;
3. Produsele prezinta o uzura normala datorata functionarii;
4. Produsele prezinta defecte fizice, ulterioare achizitionarii, precum: zgarieturi, lovituri, fisuri, ciobiri, indoituri, piese/componente arse, plesnite etc, etichete sau sigilii de garantie rupte, deteriorate, indepartate, modificate, produse utilizate in mod inadecvat (tensiune de alimentare necorespunzatoare, variatii mari de temperatura si/sau presiune), socuri mecanice, manipulare incorecta, surse defecte, priza fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor.
5. Interventiile neautorizate asupra produselor, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare precum si utilizarea acestora in alte conditii decat cele pentru care au fost concepute.
6. Seria/marcajul/codul de identificare al produselor a fost sters sau prezinta marcari sau stantari artizanale.
7. Deteriorarea sau distrugerea produselor din culpa consumatorului datorita contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura, depozitare/pastrare/utilizare necorespunzatoare, folosirea anormala, suprasolicitare si neglijenta.
8.
Garantia se acorda nominal cumparatorului, vanzatorul nefiind raspunzator in fata tertilor.
Cu deosebit respect
Oprea Stefan Ovidiu
SC MOST WANTED PARTS SRL
www.bradului.ro